HTML

P.M.

beszámolók, lemezismertetők, sztorik, balhék, punk, hardcore

Friss topikok

ezt a bejegyzést már április 18án megírtam csak elfelejtettem feltölteni. ma pedig alá akartak irattatni velem valami szart, de mondtam, hogy nem irom alá, mert nem támogatom a kapitalizmust

2010.09.20. 22:11 P.M.

Mire eljutottam, odáig, hogy újra írjak, addigra már el is felejtettem, hogy mit is akartam. Lehet hogy kisfüzettel vagy diktafonnal kéne mászkálnom mindig és mindig amikor eszembe jut valami, akkor beleírni. Arra azért még emlékszem, hogy az Auxes nagyon király volt, pedig nem is hallottam a legújabb albumukat a koncert előtt. Eléggé meglepődtem, mert a Sunshine albumukat is bírom és el tudtam volna viselni, ha eljátszák róla a kedvenc számaim. Azért amikor megláttam, hogy csak egy gitár lesz, akkor már sejteni lehetett, hogy ez nem ugyanaz az Auxes lesz, amit már korábban kétszer is láttam, de hogy ennyire punk lesz, azt nem gondoltam volna. Semmi post, semmi indie csakis fejrázós punk. Ami miatt tényleg szuper ez a zenekar, hogy ez pont fordítva szokott lenni, hogy az idővel vállnak a nyersből elszállósba, de ezt nekik fordítva sikerült elérni és úgy tűnik, hogy nem tudnak mellényúlni. Azért sajnos azt még nekik sem sikerült elérniük, hogy az idő múlásával ne leépüljenek külsőre, hanem egyre szebbek legyenek.  A következő nap is próba helyett az óbudai próbatermi buliba mentem vegan straight edge akusztikus előadók partijára. Eléggé el volt szellemülve a hely, ültünk a szőnyegen és hallgattuk az előadást. Nem is tudom, kicsit hippinek éreztem az egészet, de a veganizmust mindig is respektáltam. A straigt edge-et meg még mindig jobb így, mint hogy már nem vagy a barátom és megyünk a rugby meccs után hamburgert enni vagy ezzel a hatecore-os szarsággal. Az Icarus is nagyon szuper lesz, bár lehet elfogult vagyok, mert pár hete két taggal voltam turnén. Még több próbatermi bulira lenne szükség, ha már itthon a házfoglalásra képtelenek vagyunk. Szuper volt még az End of a year buli is és a Young livers/Bridge and tunnel is. De aki ott volt úgyis tudja, aki meg inkább Deadline-ra vagy Total chaos-ra megy, annak úgyis teljesen felesleges magyarázni. Azért a magam módján még mindig hiszek a unity-ben, csak egyre kevesebb az olyan ember, akivel közösséget tudok vállalni. Sajnos dönteni kell, hogy olyan bulikra járunk, ahol tudunk stage diving-olni vagy jó zenéket hallunk.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://matyipotter.blog.hu/api/trackback/id/tr412311234

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása