HTML

P.M.

beszámolók, lemezismertetők, sztorik, balhék, punk, hardcore

Friss topikok

boldog új évet...

2009.01.01. 01:13 P.M.

Úgy terveztem, hogy pontban éjfélkor beillesztem az alábbi listát, amit már előre megírtam, de mégsem olyan szar az élet, hogy sikerült volna, úgyhogy késtem vele több mint egy órát. Buék mindenkinek a következő hozzászólást a Punkportal top 5 topikjába írtam be:

Nem sok új zenét hallgattam idén, inkább régebbi dolgok felé kutakodtam, meg felfedeztem egy csomó fasza új fajta zenét, amikre nem is gondoltam volna, hogy szeretni fogom. Azért 10-et nagy nehezen összeszedtem fasza új kiadványokból, demókhoz nem volt türelmem vagy szerencsém
Lp:
1. I rise: redemption
2. Blacklisted: heavier then heavan, lonelier than god
3. Union town: s/t
4. Rhythm to the madness: weltschmertz
5. Justice: live and learn
6. Internal affairs: dalek
7. Cruel hand : prying eyes
8. Fucked up: The chemistry of common life
9. ceremony: still nothing to moves you
10. brutal knights: living by yourself

7”
1. Die young: loss
2. on: vital times
3. suspect parts: 17 television
4. kingdom: 9 lives
5. true colors: perspective
6. soul control: playing coward
7. cloag/dagger: kamikazes
8. autistic youth: empty eyes
9. soul control: like spiders
10. vogue: s/t

magyar cd:
1. Think again: every road leads to the start
2. Saw: két új cd-jük ( a leghosszúbb hajú tagnak még lógok egy fenyítéssel)
3. Unheard call: Enclosure
4. Hold x true: A mi utunk
5. Motivation: Won’t take a part

koncert:
1. Newborn@dürer kert
2. Die young@kuplung
3. Verse/I rise/Anchor@dürer kert
4. Blacklisted/Rhythm to the madness/Vogue@kuplung
5. Union town@filter
6. Cruel hand@kuplung
7. Kingdom/Anchor@a38
8. True colors/Losing streak@rocktogon
9. Dead vows@ajka-padragkút
10. Git some@filter

Koncert, amik után sírtam, annyira szar volt:
1. Signs of hope
2. Homefront
3. Just went black
4. Miles away
5. Effort

Fasza dolgok 2008-ban:

1. felvettük a lemezt nyáron és valahogy ki is hoztuk év végére
2. fasza koncertek, meg voltak unalmasak is, amin jól éreztem magam
3. klassz új lemezek és polók
4. felfedeztem fasza indie, post-punk/hc és metal orientált hc zenekarokat
5. nem buktam annyit koncertszervezésileg, mint előző évben, pedig asszem többet csináltam
6. 30ból 6an kaptunk év végén munkahelyi jutalmast és benne voltam a 6-ban
7. Igéretes új magyar zenekarok (Rákosi, Pfa, Tűréshatár, You never win)
8.leálltam telejsen a kávélról, elkezdtem rendszeresen sportolni (futás, bringázás, box, foci)

Az év csalódásai:
1. Feloszlott a 2000es évek legfaszább zenekara az Allegiance
2. Feloszlott és elmaradt az itthoni Internal affairs koncert
3. Egy csomó fasza zenekar oszlott még fel, nem állok neki felsorolni
4. nem jutottam ki adolescents-re, fucked up-ra, ceremony-ra
5. megint elmaradt az attitude koncert
6. szarakodások suliban
7. foci eb


Várakozások 2009-re
1. Talán eljutok turnézni
2. fasza koncertek itthon és külföldön (cro-mags, agent orange, brutal knights, kingdom)
3. úgy néz ki, hogy lesz attitude koncert, de én már nem hiszek ebben
4. you never win demo
5. megtalálom az igazit, aki a feleségem lesz
6. megnyerjük a premier league-t és a bl-t is
7. eredményes vizsgaidőszakok télen és nyáron is
8. mégjobban befészkelem magam a munkahelyemre

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://matyipotter.blog.hu/api/trackback/id/tr71851104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása