HTML

P.M.

beszámolók, lemezismertetők, sztorik, balhék, punk, hardcore

Friss topikok

2007 vol II.

2007.12.31. 18:01 P.M.

Már csak néhány órám van, hogy befejezzem az  év történéseit és még szeretném idén, utálok kicsúszni a határidőkből, bár ez legtöbbször sikerül.

A júniusom esemény nélkül telt, pár sikeres és sikertelen vizsga után jó volt a siófoki koncert a Btb-vel és a Think again-el. Volt még asszem Karate kid, meg Not this time is. Általában ha KK és TA koncert van Balatonon és lenn vannak a mezőtúri srácok is, akkor általában garantált a siker. 30 ember, és nagyon jó, móka kacagás. Júliusban voltam még Free-festen, de nem sok mindenre emlékszem, alig néztem meg valakit, ami úgy rémlik, hogy jó volt, az a One step ahead, Motivation és a Something aganst you. Igazából valszeg tök unalmas lehetett, mert nem emlékszem semmi konkrét sztorira. A nyarat úgy nagyjából végigunatkoztam, néha füvet nyírtam, meg öreg nénik kertjét rendezgettem,esetleg 50 km-t tekertem. Volt egy hét amikor három koncert is volt, hétfői napra esett az olasz To kill, meg még két amcsi zenekar a kultiban. Csak a To kill-t néztem meg, de azt se tudom, hogy minek. Azon a hét csütörtökön viszont a Short fuse nagyon jó volt és pénteken se volt rossz a Second combat Szentesen. Hazafelé reggel 6-kor a siófoki lehajtónál egy veszekedő házaspár fél órára leállította a forgalmat. Azt üvöltötte a nő, hogy hívjuk a rendőrséget, mert mindenki tudja, hogy kurvázik a férje.

Aztán egy kisebb trükkel lehajtottunk a sztrádáról és épségben hazaértünk. A nyár nem telt valami jól, de Ajkán volt egy szokásos kiváló koncert augusztus végén. Két amerikai zenekar, 20 ember. Öröm volt újra látni Colin-t, aki visszatérő vendég, előző évben a Clorox girls-el, két éve pedig az Observers-el volt ugyanitt. A Prf gyors amerikai punk/hc-t játszott, nem voltak olyan kiemelkedően jók mint korábban a Cg, vagy az Observers, de ezen a nyári este így is üdítően hatottak. Ráadásul nagyon csövesen néztek ki és még büdösek is voltak, tiszta 80’style . The Wanters viszont sima egyszerű pop-punk volt egy szerintem helyes énekes lány előadásában. Azt hiszem el is pirultam amikor a mikrofonzsinort a nyakam köré tekerte. Után jammeltünk  a srácokkal, pár black flag, minor threat és 7 seconds szám erejéig, meg ha jól emlékszem megint vendégszerepeltem az Iszonyatban.

Az ősz nem indult rosszul. A Nofx-et kihagytam, de annyira nem bánom, már láttam őket és 16 évesen jobban lázba hozott. Viszont Bécsben nagyon király volt a Ceremony, jó volt újra látni a Bane-t, most sokkal jobban bejött, mint két éve a hajón és persze a Gorilla biscuits, ami egy hatalmas élmény. Jó látni, hogy 40 körüli arcok is tudnak lelkesen játszani, úgy hogy már két hónapja turnén vannak, meg mégis csak egy élő legenda. A kedvemet az se tudta elvenni, amikor megtudtam, hogy elmarad az Attitude Pesten, pedig ezt a koncertet vártam a legjobban az ősszel. A Sinking ships csalódás volt, az első lemezüket nagyon szeretem, de arról kb három számot játszottak. A cover festen felismertem az utolsó kivételével az összes feldolgozását a Say-nek és jó volt még a Motivation is, itt láttam őket utoljára külső szemlélőként. Megcsináltam a brazil DFC-t Siófokra és külön köszönet annak a kevés embernek aki lejött és a zenekaroknak. Ez volt az első koncertem a Moti-val. A IV. One and the same- festen fellépett a francia Get lost, akik a engem a Right brigade-ra emlékeztettek. November elején kiruccantunk Szlovéniába a Moti-val a koncertünk elég jó volt és a vendéglátás is. Odafele a horvát és a magyar határőrök is drogot kerestek nálunk, hazafele pedig láttunk összemenni három román kamiont. November végén még megleptem magam szülinapomra a Say-el és az osztrák Determination-al Siófokon. Valamikor még letévedtem a Kulti kisterembe Human error koncertre, ahol egy részeg csaj kifejtette, hogy Dr.Slayer micsoda zseni, mert fejjel lefelé is el tudja olvasni a tracklistet.  

A decemberi történéseket pedig már leírtam korábban részletesebben. Az ünnepeket túléltem a két ünnep között pedig stúdióban gitároztam és szurkoltam, illetve teáztam és voltam vega étteremben is, sőt megnéztem moziban a Mesterdetektívet.

Most pedig itthon ülök az Elektromágnességtan jegyzetem felett és készülök. 7kor beérkezik Solej vonata és éjfélig egy kicsit lazítok. Colin Mcray rallizunk, South parkot nézünk, majd éjfélkor szójavirsli, babapezsi. Aztán boldog új évet. Nekem  2007 sokkal jobb volt mint 2006. Voltak itt is hullámvölgyek, de úgy érzem túléltem. És minden jó ha vége jó. És nekem az utóbbi pár három nap nagyon jó volt és remélem ez az utolsó pár óra is az lesz. A jövő feladata, pedig tartani és építeni ezt. És tényleg őszintén kívánok mindenkinek boldog új évet. Hangos koncerteket, király lemezeket. Akik együtt vannak, legyenek még boldogabbak a single-k találják meg az igazit ( kivéve, ha egyedül jobb nekik), aki suliba jár egy jeggyel jobb átlagot, ösztöndíjat, aki dolgozik előreléptetést, fizetésemelést. Legyen egy jobb kicsivel (vagy sokkal) jobb évünk, mint az előző. 

 

UI: 2007 említésre méltó lemezei a teljesség igénye nélkül:

 

Allegiance: desperation

Attitude: turn into stone

Anchors up: demo

Champion: different directions

Cloak/dagger: we are

Internal affairs: deadly visions

I rise: demo

Justice: escapades

Losing streak: cracked

Hoods up: arm still open

Motivation: restarted, strengthed and wised

One step ahead: one step ahead

Something against you: 11 songs….about kids without fate

Soul control: involution

True colors: focus on the light

Values intact: here hearts

Walter Schreifels and the motorcycles: demos (2007)

 

És biztos kihagytam egy csomó lényegeset, és beraktam pár középszerűt is ide, de hirtelen ezek hagyták bennem a legmélyebb nyomot.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://matyipotter.blog.hu/api/trackback/id/tr2280442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KG 2008.01.03. 00:09:28

Az utolsó az Hüsker Dü volt.
süti beállítások módosítása