HTML

P.M.

beszámolók, lemezismertetők, sztorik, balhék, punk, hardcore

Friss topikok

2005 augusztus 5.

2009.08.06. 07:33 P.M.

6kor felébredtem. Befejeztem Kristóf Ágotától a Tegnapot, majd 4 számot hallgattam meg az mp3 lejátszómon.

Something against you: Bombázó (Tizedes meg a többiek feldolgozás)

Something against you: Could this picture be perpetual?

Verse: Searching

Verse: Tear down these walls

Aztán rájöttem, hogy túl jól indult a nap ezek után, hogy visszaaludjak, meg különben is csak "a gyengék alszanak", ezért csináltam egy kávét, nem is a koffien, annyira nem is az íze, inkább a megszokás miatt, majd ránéztem a telefonomon a naptárra és látom, hogy augusztus 6. Pont 4 év és egy napja láttam ezt a két zenekart, illetve a SAY-t csak láttam volna, mert késve érkeztem, de ez a végeredményen már semmit nem számít, az unokáimnak már simán bekamuzhatom, hogy aznap őket is láttam. Nem tudom, hogy mikor fogok még egy ilyen koncertre eljutni, félek, hogy már soha. Ez a tipikus "kedvenc" koncert volt akkori, meg még mai fejjel is. A Verse a kedvenc modern hardcore zenekarom, a Say és a HXT a kedvenc zenekaraim és az Insted a kedvenc zenekarom a 80as évek végének 90es évek elejének Kaliforniájából. Ez nem egy show volt, ez maga volt a SHOW. Csak remélni tudom, hogy lesz még ilyen...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://matyipotter.blog.hu/api/trackback/id/tr651291961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása