HTML

P.M.

beszámolók, lemezismertetők, sztorik, balhék, punk, hardcore

Friss topikok

az idei év eddigi tanulságai

2008.01.12. 23:39 P.M.

1. aki nem tanul eleget egy vizsgára az nagy valószínűséggel megbukik
2. ne szégyeljük mások faszságait és ne falazzunk az ellenségeinknek
3. a government warning kurva jó zene
4. attól még, hogy egy zenekar a tengerentúlról jön és have heart tagok vannak benne, nem biztos, hogy jó...
5. nem kell mindenkinek mindent megbocsátani
6. kávézni, teázni az Ikeában király dolog

és ha már beraktam a punkportal-ra, akkor ide is
top 5 szörnyű, de valamiért mégis menő zenekarok:
1. have heart
2. black friday '29
3. ruiner
4. abbhorrence
5. the homefront

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://matyipotter.blog.hu/api/trackback/id/tr84295145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

neverlivetosee · http://klur.blog.hu 2008.01.13. 14:50:27

Nem rossz a G.W. bár annyira szerintem nem jó, viszont a top5 szörnyü, de valamiért mégis rai zenekarokkal maximálisan egyetértek!

viktor · http://lets-have-a-war.blogspot.com/ 2008.01.14. 22:04:19

gw kurva jó! vasárnap vettem meg az arrested kislemezt és az egész napomat bearanyozta a zene, meg a borító.

másik listához nem értek. nem tudom másoknak mi a menő.

paul auster 2008.01.17. 00:02:15

arra a lemezre én is pályáztam :(
süti beállítások módosítása