HTML

P.M.

beszámolók, lemezismertetők, sztorik, balhék, punk, hardcore

Friss topikok

...

2008.12.28. 13:11 P.M.

 

Dél van, én itt ülök egyedül a gép előtt és Quicksand-et hallgatok és a tegnapi focitorna miatt nem igazán érzem a lábamat. Elég rég írtam, talán nincs mit mondanom és üres szavakra ne pazaroljuk a papírt, de ha esetleg valaki mégis aggódna amiatt, hogy majdnem két hónapja nem írtam, annak közlöm, hogy köszönöm jól vagyok, csak az időm kevés és beosztani még kevésbé tudom. Szerencsére hülyeségeken gondolkodni sincs sok időm, vagy csak lusta vagyok papírra vetni. Mondjuk igazából semmi köze nincs a papírhoz, mert csak gépelek, de mégis a „papír” kifejezés valahogy magasztosabbnak tűnik, mint a klaviatúra. Igazából, ha nem lenne vizsgaidőszak, akkor minden frankó lenne, mert a suli miatta sztresszt leszámítva mindig volt valami király dolog, például a szülinapomon egy király I rise koncert és még a Verse-nek is volt két olyan száma, amitől hátast dobtam. Két hete is voltam Szentes/Mezőtúron, meg tegnap is. A korábbi egy nagyon király hétvége volt, két koncert, a tegnapi meg olyan focitorna, ahol minden csapatban punkok voltak. Az se bántott, hogy utolsók lettünk, nem volt szerencsénk, több öngólunk volt, meg kapufánk és mindig csak egy góllal kaptunk ki. Ráadásul a karácsony sem küldött annyira depresszióba, ahogy szokott, úgyhogy nincs okom panaszra. Nem tudom, mikor jelentkezem legközelebb, szerintem megint lesz év végi 2008as koncert és lemez listám és ha elkészül, akkor berakom ide is.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://matyipotter.blog.hu/api/trackback/id/tr74845076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása