HTML

P.M.

beszámolók, lemezismertetők, sztorik, balhék, punk, hardcore

Friss topikok

dec 3, new dead project, something against you, cloak/dagger, life long tragedy

2007.12.15. 23:32 P.M.

Koncertet szervezni király dolog, főleg, ha olyan zenekarról van szó, amit szeretünk és hiteles is. Egy délután kaptam egy e-mailt Konti barátomtól, aki mondta, hogy le tudná szervezni ezt a két zenekart, de nem akarja egyedül csinálni, ha gondolom szálljak be . Én meg az előbb felsorolt okok miatt azt mondtam, hogy miért ne.
Aztán elérkezett a várva várt nap, az előtte lévő történéseket nem akarom részletezni, mert gondolom senkit nem érdekel. Vagy ha érdekel, hogy az előzetes megállapodások alapján milyen kaját kértek a zenekarok, akkor azt egyszer személyesen elárulom, úgyhogy ugorjunk előre az időben. A New dead project fellépésről lemaradtam, mert keményen dolgoztam (jegyet szedtem).  A  Something against you -t egy héttel előtte is láttam Balatonon, tehát nagyjából tudtam, hogy mire számítsak és azt is kaptam. Ők az a zenekar akik mindig elő tudnak állni valami újjal és sosem ismétlik önmagukat. Az Antal József-es Picsa számot nagyon meghallgattam volna az előadásukban, de sajnos erről lemaradtam, pótolhatatlan veszteség. Volt pénz és konfettidobálás és mivel közelgett december 6 és alapból is az év bulijának hirdették, ezért Mikulássapkában tolták. A legjobban Gepárdnak állt.
A Cloak/dagger azt hozta, amit vártam, ilyesmi bulira számítottam, tökös punk rock, ahogy kell, olyan koncert ami után az ember azt mondja, hogy a punk mégse halott 2007-ben. Ami külön szinpatikus volt, hogy tök egyszerű arcok voltak, ráadásul elbaszotabbul néztek ki mint azok a zenekarok, amiket Polgár Zsolti szokott Ajkára leszervezni néhány sörért, papirkáskrumpliért és benzinpénzért. A legjobb a basszusgitátos sittes tetkói és az összeszigszalagozott SztK keretes szemüvege volt. Végre egy olyan zenekar, ahol nem a kosaras gatyák dominálnak. Pár ember megőrült, ami külön jó egy koncerten, voltak idétlen táncok, sing-along. Az énekes gipszes lábbal tolta mert két nappal korábban eltörte az egyik lábújját egy németországi koncerten és mivel két napja bicegett nagyon nem volt ellenére, hogy korházba menjen, ahol megtapasztalhatta, hogy milyen is a magyar egészségügy. Szerencsére a balasete nem tett rosszat a koncertnek és az egész turnénak. Sajnos nem tudok többet mondani, aki ott volt az úgyis tudja, hogy mi volt, aki nem az sokat vesztett, talán majd bepótolhatja, remélhetőleg jönnek még.
Akárki akármit mond a Life long tragedy a 2005-ös lemeze nekem bejön. Viszont az utánna lévők már nem, tehát tudtam, hogy mire számítsak. Őket is talán két éve kellett volna látni. De most már mindegy, igazából a közönség se vette a lapot, páran próbálkoztak, hogy idiótán rohangáltak fel alá, lökdöstek mindenkit. Nagyon úgy tünt, hogy a zenekart igazából nem érdekli, hogy mi van ők ugyanúgy eljátszák a számaikat, ami színpatikus volt, de sajnos ez kevés. Bár lehet, hogy csak rosszkor játszottak rossz zenekar után és mondjuk ha az Embers után látom őket akkor valszeg üdítően hatott volna.
A koncert után még bandáztunk egy kicsit a helyen, majd beültünk buszba, 11en a 8 személyesbe, az LLT énekes ölében még volt hely, aki állandóan azt kérdezte, hogy tudok-e a közelben sztriptízbárt. Majd elfoglalták a helyüket a kolesz vendégszobáiban én meg mentem aludni a 10-dik emeletre. 

Sokan mondták, hogy ez volt az év bulija és van is benne igazság, bár sok nagyon jó koncertet volt szerencsém látni idén és persze még többről sikerült lemaradni. Az viszont tuti, hogy idén már csak egy jó koncert lesz a Kultiban, december 22én a belga Losing streak akikről a szakértők azt mondják, hogy olyan mint a Shark attack, de nekem csak simán az volt az érzésem, hogy az első Justice demót hallgatom.  Fellép még a Hold true, a Motivation és két igéretes új zenekar a Nothing  és az Unheard call. És az tuti, hogy nekem ez lesz az idei év utolsó komoly zenei megmozdulása, tehát az év utolsó jó bulija, kivéve ha találok magamnak valami fasza bulit szilveszterre. Akinek van valami ötlete írjon nyugodtan. Szivesen mennek tüzijátékos, pizzazabálós házibuliba. Viszont lehet, hogy a Kulti-nak is az utolsó jó bulija, de ezen még lehet segíteni, ha valami szervező összehoz valami jó mókát március 1-ig.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://matyipotter.blog.hu/api/trackback/id/tr68265350

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

solej 2007.12.15. 23:39:37

blogod van igen blogod van?

rádi · http://smabs.ini.hu 2007.12.16. 14:16:32

Yo!
Fontos, hogy a Sikoly a mából nem az én blogom, azt ketten írjuk Nimroddal!
Ezt légyszi javítsd jobb oldalt!
simán Sikoly a mából teljesen jó lesz :-)

Dan 2007.12.17. 01:30:19

Azonnal szerezz be egy helyesirasellenorzot, mert ez igy fajdalmas!

Cucu · http://myspace.com/cucu69 2007.12.17. 16:10:54

Azér a blog az mégsem fanzine :) Nem baj a lényeg, hogy frissítsd sűrűn, mert érdekes lehet!
süti beállítások módosítása